SİİRT ŞİRVAN İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İlçemize Atanan Öğretmenlerimizin Başlangıçları Hakkında

İlçemize Atanan Öğretmenlerimizin Başlangıçları Hakkında

İlçemize Temmuz 2022 Sözleşmeli Öğretmenliğe atama kapsamında 1 Eylül'de ataması gerçekleşen öğretmenlerimizin evrak kabulleri ve başlangıçları kararnamelerin gönderilmesi itibariyle yapılacaktır. Kararnameler sistemimize düştüğünde öğretmenlerimiz ivedilikle bilgilendirilecekler ve bu aşamadan sonraki işlemler için gerekli yönlendirmeler İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzce yapılacaktır. 

 

Kararnamelerin sisteme düşmesinin ardından öğretmenlerimiz aşağıda belirtilen belgeleri yanlarında getirerek görevlerine başlayabileceklerdir.

 

 

1) Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneği,

 

2) Eğitim Fakültesi Mezunu olmayan öğretmenlerimizden , Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,

 

3) Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,

 

4) Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.).

 

5) Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,

 

6) Son altı ay içinde çekilmiş Biyometrik fotoğraf (6 adet)

 

7) Kimlik Fotokopisi,

 

8) Elektronik Başvuru Formu 

 

9) Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu  olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu,

 

10) Güncel tarihli adli sicil kaydı. (E-Devletten alınacaktır.)

 

11) Askerlik durum belgesi (Erkek adaylar için.)

 

12) Mal Bildirim Formu (İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinden temin edilecektir.)

 

13)ŞİRVAN Ziraat Bankası Şubesinden açılacak hesap numarası ve iban. ( Hesabın Şirvan İlçesinde bulunan Ziraat Bankası Şubesinden açılması zorunludur )

 

14) Etik Sözleşmesi (İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinden temin edilecektir.)                                                                                        

                                                      

 

 

NOT:

Ataması İlçemize yapılan öğretmenlerden Askerde olanlar Atama Haklarının saklı bırakılması için dilekçe ve ek olarak muhtemel terhis tarihlerini gösterir belgenin bağlı buldukları birliklerinden alınarak gönderilmesi gerekmektedir.

 

 Şirvan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

Şirvan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü - 0 484 511 2048

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.